21 Ekim 2008 Salı

En güzel şiir; gökyüzü...



"Havai fişek gösterisi de olmasa insanların başını kaldırıp gökyüzüne bakacağı yok. Acınacak bir hal bu: Yıldızlardan habersiz yaşamak."
İbrahim Tenekcei _ ÜzGünlük

çok haklısın be üstat.. insanlar unutmuş göğe bakmayı, gökten bîhaber atılır olmuş şimdilerde bütün adımlar...
adım adım mavilerden uzaklaşmadalar,
adım adım ışıktan,
adım adım ötelerden uzaklaşmadalar...
adımlar dipsiz bir kuyuya götürür belki,
belki sonsuz yalnızlıklara,
yıldızsız gecelere,
manasız iklimlere,
umutsuzluklara,
kederlere,

...

ama dur! dur ki hala umut var.
şimdi kaldırın başınızı ve bir bakın göğe,
gülümsediğini göreceksiniz; gülümseyeceksiniz...
neden umutsuz olunmazmış bileceksiniz,
yalnız değilsiniz bileceksiniz,
mana iklimlerinden ötelere gideceksiniz...

şiirler düzmek isterdim göğe,
şarkılar söylemek,
ona en güzel methiyelerle seslenmek...
ama ben bilirim ki, okumasını bilene en güzel şiirdir gökyüzü....

Göğe selam ile...

0 Comments:

Post a Comment