31 Temmuz 2009 Cuma

Yaşıyorum Hala... Bi baktım blogumu unutmuşum...



Biraz kitap okumuş ve biraz da belgesel seyretmişim ve ardından blogum düştü hatırıma... Blogumdan uzak kalmam sanırım bi kitap-kafe açmamla başladı, ama kafe işi bitince dönüşüm aynı hızla olmadı, üzüldüm. Çünkü dünya eğitim yuvası, lakin sınavları ve neticeleri öyle çabucak bitmiyor... Bitmeden dönemedim işte.. İnsanları bi nebze daha tanıdım ama hala görmediğim yönleri, yüzleri var sanırım ki büyüdükçe görüyoruz zaten.. Neyse geçen dönem zarfında hayatımda ilginç, güzel, büyük denilebilecek değişiklikler oldu... Geri döndüğüme bir emare olsun bu küçük not....
Biraz daha okuma yapmam gerek; Mustafa KUTLU serisini tamamlamaya az kaldı, son bir iki nefes daha bitecek inşaallah..
Mustafa Kutlu Okuma Günü Bugün... Yani hergün...

3 Comments:

  1. NurullahAslan said...
    Hoşgeldin gökyüzü çocuğu:) iyi okumalar.. bloguna dönmene sevindim...
    bluekid said...
    Kitap-Kafe nerdeydi ? nezaman açmıştın ?
    Habersizce açıp kapattın
    gökyüzü çocuğu said...
    konya da geçen yıl ocak ayının 3'nde bir açılış yapmıştık işte.. fakat benim için hayırlı olanı bu işi bir sonunda kapamak oldu.. :)

Post a Comment